torsdag 11. november 2010

Jul og bursdag på en gang!

For en stund siden vant jeg (tenk, jeg!) to flotte konkurranser. På Mattias' blogg, Bake my day, vant jeg kaker etter å ha sutret over hvor trøtt og sliten jeg er for tiden fordi de to trollungene mine ikke vil sove om natten. På Lisas blogg, Sockerrus, vant jeg ekte økologisk bourbonvanilje.

Igår kom de to deilige pakkene mine i postkassa. Så glad jeg ble!

Nydelige franske (gull!)makroner fra Mattias:


De hadde klart seg nokså bra på den lange turen - bare tre hadde fått seg en smell. Men smaken var like god! Og det må jeg bare fastslå: Min makronskuffelse for noen uker siden er nå virkelig gjort til skamme. Disse kakene var fantastisk gode og de forsvant faderlig fort  ...

Tenk å få kaker i posten!

Og en glede kommer visst sjelden alene, for i posten lå altså også den eksklusive vaniljen fra Lisa:


Hvor heldig er jeg?!

Kakene er altså allerede long gone og kun er søtt minne, men vaniljen har jeg skumle planer for ... vel, ikke så skumle, men stay tuned!

Tusen takk, Mattias og Lisa!

M:)

2 kommentarer:

  1. Åh vilken lyx att få kakor på posten.. o då inte vilka kakor som helst utan macarons! Vilken lycka! Det är du värd =D

    Hoppas att du hittar på något gott att göra med vaniljen! =) Kram kram

    SvarSlett
  2. Åh så heldig du er:) Gratuler så masse :D

    SvarSlett