torsdag 18. november 2010

En utfordring!

Lisa fra Sockerrus har sendt meg min aller første bloggutfordring - så morsomt! Here goes:

Valentine Warner fra BBCs
What to Eat Now
4 matprogram jeg gjerne ser:
- What to eat now
- Hell's Kitchen
- 4 stjerners middag (da det gikk ...)
- Alt av Jamie Oliver

4 ting jeg har spist i dag:
- Tortillawrap med rømme, ost og agurk
- Klementiner
- Svenske kjøttboller og potetstappe
- Te med melk og honning

Caipirinha


4 smaker jeg lengter etter:
- Caipirinha
- Fløtekarameller
- En skikkelig hot green curry
- Biff


 4 ting jeg ønsker meg:
- En Kitchen Aid (men først: større kjøkken)
- Nye tøfler
- En jobb
- En hage med tre eggleggende høner i - de skal hete Riff, Raff og Ruff. 

Ikke så digg med mindre de
har baconfrakk og heter tapas.
4 smaker jeg avskyr:
Jeg har tenkt og tenkt, men kan faktisk ikke komme på en eneste smak jeg avskyr. Men jeg liker ikke spesielt godt smaken av:
- Dadler
- Asparges
- Aubergine
- Tørket frukt (med unntak av banan - tørkede bananskiver er jo veldig godt!)

4 personer jeg utfordrer:
Ida - Bad bake day
Maria - Bakekos
Hege - Kakedesign
Ulrika - Bakverk och Fikastunder

M:)

3 kommentarer:

  1. Moro! Skal se på den i kveld! Takk for utfordring!

    SvarSlett
  2. Tack för utmaningen, har fått den innan och tyvärr är jag lite tråkig och inte antar den. Tack ändå ;-)

    SvarSlett
  3. Hege - moro!

    Ulrika - no worries! ;)

    M:)

    SvarSlett