tirsdag 6. mars 2012

Dobbel sjokoladekake til 30-årsfest!


Jeg fikk det ærefulle oppdraget å lage bursdagskake til et 30-årslag her forleden, og ønsket var sjokoladekake. Den oppmerksomme leser vil oppdage at jeg her har basert meg på en kake jeg laget for en tid siden, men ettersom det var ønsket fra oppdragsgiver, synes jeg det må være tillatt.


Uansett! Innholdet er noe annerledes denne gangen, ettersom jeg fylte den utrolig deilige chocolate mud cake med hvit sjokolade ganache. Det ble meg fortalt at kombinasjonen var veldig god - og hvordan kunne det være noe annet enn godt, egentlig?

M:)

1 kommentar:

  1. Ja, en skikkelig høy herlighet dette her! Bursdagsbarnet ble kjempefornøyd og glad for å få en sååå fint kake (han lurte på hva jeg drev med den kvelden jeg hentet kaken og ikke kunne si hva jeg skulle, fnis)
    Tuuuusen takk!! Hilsen dama til bursdagsbarnet..

    SvarSlett