mandag 4. oktober 2010

Pynt


For en stund siden henvendte jeg meg til Manuela på Passion4Baking og spurte hvordan hun dekorerte sine muffins. Jeg var nemlig på jakt etter slike dekorasjonstipper som hun bruker, men var usikker på hvilke jeg skulle velge. Og gjett hva snille Manuela gjorde? Jo, hun sendte meg like godt to tipper! Tusen, tusen takk!

Nå er det ikke hver dag jeg har anledning til å pynte muffins, men i dag testet jeg stjernetippen.

Jeg pyntet med sjokoladeganach, og synes egentlig det ble ganske fint, selv om ganachen var litt vanskelig å sprøyte ut. Også fant jeg ut at less is more. Det går med utrolig mye frosting når man bruker de tippene, så hvis man skal dekke hele muffinen med fancy sprøytearbeid blir det veeeeeeeldig mye frosting. Så jeg slo meg til ro med en liten snurr midt på. Pent og passe :)

Neste gang skal jeg teste ut den andre tippen. Stay tuned!

M:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar