søndag 28. november 2010

Kjeks!


Jeg ville så gjerne lage litt kjeks i dag, så jeg gikk gjennom Passion 4 Baking etter en god oppskrift. Der fant jeg disse "Chocolate Chewies" som jeg bare måtte prøve.

Og det fikk jeg ikke helt til. Jeg tror jeg må ha stekt kjeksene for lite, til tross for at de stekte lenger enn oppskriften sier. Mine kjeks ble altfor klissete og hang ikke sammen. Enhver tanke om å pakke dem pent inn og gi dem bort måtte dessverre glemmes. Men det betyr jo bare mer kjeks til oss. Og smaken var det ikke noe å si på, så alt i alt kom jeg i grunnen ganske godt ut av det i dag også :)

M:)

4 kommentarer:

  1. I dag er de faktisk enda bedre!

    M:)

    SvarSlett
  2. Håller med Linda - Det ser mumsigt ut! =)

    SvarSlett
  3. Etter at de fikk ligge og slappe av en natt, ble kjeksene lettere å håndtere og de smakte utrolig godt! Jeg kommer nok til å lage disse igjen. For nå er nemlig alle borte ... *kremt*

    M:)

    SvarSlett