tirsdag 23. november 2010

Cherry on Top Award


Nå føler jeg meg virkelig som en fullblods blogger - for noen dager siden fikk jeg min første utfordring og nå har jeg fått en award! 

Awarden kommer fra svenske Sockerfrun som har den fine bloggen Sockerfrun bakar hvor det alltid er inspirasjon å finne. Tusen hjertelig takk!

Reglene for utmerkelsen er: 
1. Takk personen du har fått den av. 
2. Kopier utmerkelsen til bloggen din. 
3. Del tre ting du liker med leserne dine. 
4. Send utmerkelsen videre til fem blogger du synes fortjener det. 

3 ting jeg liker: 
* Å lese bøker (spesielt av Stephen King)
* Høsten og tiden frem mot jul
* Rolige morgener med familien min

5 blogger jeg sender awarden videre til: 
* Siv Anita- Swimzys matblogg
* Camilla - Himmelske Kager
*Hanna - Bakfnatt

M:)

1 kommentar:

  1. Tuusen takk for awarden :D
    Ha en suuper helg:)
    klem fra siv anita

    SvarSlett